Lost City Of Machu Picchu
Korkealla Perun Andeilla sijaitsee Machu Picchu, kadonnut kaupunki, jonka sisäänkäynnit ja käytävät antavat vihjeitä sen menneisyydestä. Keitä olivat sen rakentaneet salaperäiset ihmiset ja miksi he rakensivat sen? Vastaukset löytyvät maan alta, missä muumio kuninkaat odottavat kertoakseen tarinansa. Mutta antavatko paljastukset vihdoin rauhan Machu Picchun aaveille?