Lost on Everest
LOST ON EVEREST paljastaa, mitä Andrew "Sandy" Irvinelle ja George Leigh Mallorylle tapahtui. He lähtivät yrittämään ensimmäisinä Mount Everestin todellisen huipun valloitusta vuonna 1924. Ammattilaiskiipeilijöistä, elokuvantekijöistä ja asiantuntijoista koottu tiimi, jota johtavat toimittaja Mark Synnott ja National Geographicin valokuvaaja Renan Ozturk, yrittää selvittää, onnistuivatko Irvine ja Mallory maailman korkeimman vuoren valloittamisessa.