Luulin kivirekeä rakkaudeksi
Massimo Troisin ohjaama viimeinen elokuva on voittanut kaksi Nastro d’argento -palkintoa ja yhden David di Donatello -palkinnon. Kihlaparin kommellusten kautta komedia valottaa yllättävän ja epävarman rakkauden myötä- ja vastoinkäymisiä. Cecilia ja Tommaso ovat menossa naimisiin, mutta jättävätkin toisensa. He palaavat yhteen ehkä ikuisiksi ajoiksi, mutteivät avioparina.