Maailman ympäri 80 päivässä
Kun Phileas Fogg on lyönyt vetoa tiedeakatemia Royal Societyn tiedeministerin kanssa, hän, Lau Xing ja Monique La Roche yrittävät tehdä jotain, mitä kukaan ei ole tehnyt aiemmin. Rientämään maailman ympäri aikaa vastaan. He matkaavat maailman ympäri maalla, merellä ja ilmassa, sekä jopa rullaluistimilla. Foggin täytyy suoriutua matkasta 80 päivässä tai hän ei saa enää koskaan keksiä mitään.
Kun intohimoinen mutta kömpelö keksijä Phileas Fogg pakotetaan lyömään vetoa tiedeakatemia Royal Societyn tiedeministerin kanssa, hänen täytyy suoriutua matkasta maailman ympäri 80 päivässä, tai hän joutuu tuhoamaan laboratorionsa eikä saa keksiä enää koskaan mitään. Foggin kanssa maailmanympärysmatkalle lähtee Lau Xing, arvoituksellinen mies, joka tulee mukaan vältelläkseen poliisia, sekä kaunis taiteilija Monique La Roche. Kolmikko yrittää tehdä jotain, mitä kukaan ei ole tehnyt aiemmin – voittamaan kellon nopeuskilpailussa matkalla maailman ympäri maalla, merellä, ilmassa ja jopa rullaluistimilla.