Mal d'Africa
Koe Afrikka sen ainutlaatuisesta viehätyksestä lumoutuneen luonnonvalokuvaajan linssin läpi. Tämä dokumentti juhlistaa maanosan eloisia maisemia, villieläimiä ja päivittäisiä rytmejä välttäen sensaatiota sen kauniiden värien, valon ja tuoksujen vuoksi.