Koston liekki
Mexico Cityssä entinen merijalkaväen sotilas John Creasy palkataan suojelemaan perheen tytärtä. Kun tyttö siepataan, Creasy vannoo kostoa kaikille tästä hirvittävästä teosta vastuussa oleville.