Marvel Rising: Bändisota
Gwen (Aavehämähäkki) yhdistää voimansa supersankarikavereidensa kanssa päihittääkseen Kiljuvan Mimin New Yorkin kaduilla, sekä bändinsä Enn Jaysin kanssa päihittääkseen Kiljuvan Mimin bändin lavalla.