Marvel Studios' Captain America: The Winter Soldier
Nykypäivän Washingtonissa Steve Rogers eli Kapteeni Amerikka yhdistää voimansa Mustan Lesken ja uuden liittolaisen Haukan kanssa taistellakseen voimakasta mutta hämärää vihollista vastaan.