Masjävlar
Kolmesta sisaresta nuorin, Mia, lähti kotoa varhaisessa iässä asuakseen suurkaupungissa, mutta palaa pikkukyläänsä osallistumaan isänsä 70-vuotisjuhliin. Vanhat kiistat nousevat pintaan, ja ennen pitkää pulassa on muitakin kuin vain kissa.
Tarina kolmesta sisaresta, jotka varttuivat yhdessä Taalainmaan maakunnassa sijaitsevassa pienessä kylässä. Sisarista nuorin, Mia, joka lähti kotoa varhaisessa iässä asuakseen suurkaupungissa, palaa osallistumaan isänsä 70-vuotisjuhliin monitoimitalolla. Vanhat kiistat nousevat pintaan tunteiden kuumetessa, ja ennen pitkää pulassa on muitakin kuin vain kissa.