Matkalla Perditioniin
Palkkamurhaaja joutuu pakosalle ja yrittää samalla pelastaa poikansa hengen ja kostaa hänelle vääryyttä tehneille. Tarina kahdesta isästä ja kahdesta pojasta.
Kaksi isää: Michael Sullivan, irlantilaismafian palkkamurhaaja lama-ajan Chicagossa, ja hra John Rooney, Sullivanin pomo ja mies, joka kasvatti hänet omana poikanaan. Kaksi poikaa: Michael Sullivan Jr. ja Connor Rooney, joista kumpikin yrittää epätoivoisesti ansaita isänsä hyväksynnän. Kateellisuus ja kisailu asettavat heidät kaikki törmäyskurssille ja tuovat lopulta Sullivanin työt hänen yksityiselämäänsä, mistä seuraa hänen rakkaan vaimonsa ja nuorimman poikansa Peterin kuolemat. Tragedia ajaa Michaelin ja hänen elossa oleva poikansa janoamaan kostoa.