Mayojen haudattu totuus
Yli 800 vuotta sitten muinainen mayojen korkeakulttuuri romahti, ja rauniot ovat rappeutumassa. Huippuarkeologien ryhmä koettaa virtuaalisesti säilyttää nämä pyhitetyt maat ja löytävät samalla totuuden mayojen legendasta, jonka mukaan El Castillon alapuolella on kookas luola. He ryhtyvät etsimään huipputeknologian avulla totuutta Chichen Itzasta.