Mehiläisten salaisuudet
Vuoden 1964 kesällä 14-vuotias tyttö pakenee väkivaltaista isäänsä ja löytää turvapaikan omalaatuisen afroamerikkalaisen mehiläishoitajan ja tämän kahden siskon luota. He auttavat häntä selvittämään hänen edesmenneeseen äitiinsä liittyvän arvoituksen.
Rakkauden kaipuusta, sisaruudesta, hyväksynnästä ja pelastuksesta kertova elokuva sijoittuu 1960-luvun Yhdysvaltojen etelään ja ihmisoikeusliikkeen alkuvaiheisiin. Teinityttö muuttaa lastenhoitajansa kanssa itsenäisten afroamerikkalaisten siskoksien luo, jotka omistavat mehiläistilan. Elokuva perustuu menestysromaaniin.