Mesikämmentä kerrakseen
Aku ja puistonvartija kiistelevät Akun väittäessä, että karhu varastaa häneltä hunajaa, mutta hän ei osaa tunnistaa sitä. Humphrey-karhu puolestaan yrittää varastaa hunajaa, mutta mehiläiset ovat ovelampia. Kun Aku tapaa karhun imemästä hunajaa letkulla, hän täyttää letkun vedellä, jolloin hän, Humphrey ja puistonvartija kaikki päätyvät lampeen.