Miami Rhapsody
Naurua riittää, kun nuori nainen törmää yksi kerrallaan kaikkien perheenjäsentensä sivusuhteisiin.
Hilpeässä komediassa pääosaa esittää vastustamaton Sarah Jessica Parker juuri kihloihin menneenä naisena, joka törmää yllättävään tietoon: avioliitto ja uskollisuus eivät aina kulje käsi kädessä, ainakaan hänen omassa perheessään! Naurua riittää, kun hän saa selville yksityiskohtia perheenjäsentensä sivusuhteista - ja alkaa samalla miettiä uudelleen omaa liittoaan. Muissa osissa viihdyttävät Antonio Banderas, Mia Farrow ja Gil Bellows.