Mies joka antoi
Tässä sydäntälämmittävässä komediassa alisuoriutuja David Wozniak (Vince Vaughn) saa tietää olevansa 533 lapsen isä 20 vuotta sitten tekemiensä luovutusten ansiosta. Hän saa pian havaita elämänsä järkytyksen saattavankin olla paras asia, mitä hänelle on koskaan tapahtunut.
Tässä sydäntälämmittävässä komediassa alisuoriutuja David Wozniak (Vince Vaughn) saa tietää olevansa itse asiassa ylisuoriutuja. Hän on nimittäin 533 lapsen isä 20 vuotta sitten tekemiensä luovutusten ansiosta. David saa pian havaita elämänsä järkytyksen saattavankin olla paras asia, mitä hänelle on koskaan tapahtunut. Matkan varrella hän löytää todellisen minänsä ja mahdollisuuden tulla oikeaksi isäksi. Myös Chris Pratt ja Cobie Smulders tähdittävät tätä hyvän mielen elokuvaa.