Miguel Wants to Fight
San Antoniossa asuvan kaveriporukan joutuessa tappeluun yksi heistä, Miguel, jänistää. Nyt hänen täytyy todistaa miehekkyytensä hankkiutumalla tappeluun ennen kuin hänen perheensä muuttaa muualle viikon päättyessä.