Mikki taikurina
Aku häiritsee Mikin taikatemppuesitystä taukoamatta, mutta Mikki peittoaa hänet joka käänteessä. Esityksen päätteeksi Aku ampuu taikurinpistoolilla ja pudottaa lavasteet.