Miksi hän?
Ylisuojeleva isä (Bryan Cranston) vierailee tyttärensä luona Stanfordissa ja kohtaa pahimman painajaisensa: tyttären Silicon Valleyssä työskentelevän miljardööripoikaystävän (James Franco).
Ylisuojeleva isä Ned (Bryan Cranston) vierailee tyttärensä luona Stanfordissa ja kohtaa pahimman painajaisensa: tyttären hyvää tarkoittavan mutta kömpelön, Silicon Valleyssä työskentelevän miljardööripoikaystävä Lairdin (James Franco). Kaksikon välille kehkeytyykin kitkaa. Ned joutuu paniikin valtaan loistokkaassa huipputekniikan maailmassa, kun Laird aikoo kosia.