Miller's Crossing
Tässä Joel ja Ethan Coenin realistisessa draamassa on mukana joukko tähtiä. Mafiapomo taistelee säilyttääkseen johtoasemansa reviirillään, kun hänen apurinsa vaihtaa agressiivisen vihollisen puolelle.
Gabriel Byrne, Albert Finney ja John Turturro kuuluvat Joel ja Ethan Coenin kieltolain aikaan sijoittuvan gangsterileffan tähtikaartiin. Kun italialaisgangsterit uhkaavat itärannikon irlantilaismafian pomon, Leon (Finney), ja tämän oikean käden, Tomin (Byrne), johtoasemaa, syttyy reviirisota. Mutta kun Tom ja Leo rakastuvat samaan naiseen (Marcia Gay Harden), käynnistyy vieläkin väkivaltaisempi kamppailu.