Millions
Seitsemänvuotias Damian uskoo saaneensa jumalallisen lahjan ylhäältä, kun rahat sisältävä laukku kirjaimellisesti putoaa taivaalta. Isoveljen Anthonyn neuvoja noudattamatta Damian haluaa jakaa vaurauden vähäosaisten kanssa. Kun saalis osoittautuu varastetuksi, hänen jalot aikomuksensa joutuvat koetukselle ja lopputulos on sydämellinen ja loistava.