Miraculous World: New York, United Heroez
Marinetten luokka suuntaa New Yorkiin, supersankareiden kaupunkiin, ranskalais-amerikkalaiselle ystävyysviikolle. Koko luokka on mukana… paitsi Adrien, jonka isä ei anna hänelle lupaa!