Miraculous World: Pariisi, Shadybugin ja Claw Noirin tarinat
Pariisiin ilmestyy miraculusten kantajia rinnakkaistodellisuudesta. Leppäkerttu ja musta kissa jahtaavat perhosta, kuten tavallisestikin, mutta tulokkaiden kohdalla kaikki on päälaellaan. Shadybug ja Claw Noir haluavat Betterflyn miraculuksen aivan vääristä syistä. Saavatko Ladybug, Cat Noir ja Betterfly Shadybugin ja Claw Noirin tekemään parannuksen?