Mirrors
Kiefer Sutherland esittää turvamiestä, joka altistuu sanoinkuvaamattomille menneisyyden, nykyhetken ja tulevaisuuden pahoille teoille, jotka vain hän voi nähdä peilien heijastuksessa.