Missä tahansa muualla
Adele on värikäs ja flirttaileva unelmoija. Hänen tyttärensä Ann on hiljainen ja järkevä realisti. He vaikuttavat olevan kuin öljy ja vesi, mutta syvemmältä tarkasteltuna he ovat samanlaisia. Susan Sarandon ja Natalie Portman tähdittävät tätä hauskaa ja koskettavaa tarinaa äidistä, joka tietää, mikä on parhainta, ja tyttärestä, joka tietää paremmin!