Monsterit-yliopisto
Ensimmäisenä lukukautena Monsterit-yliopistossa Masi Pallopään unelma pelottelijaksi tulemisesta suistuu raiteiltaan, kun hänen polkunsa risteää isokiho Tarmo Karvasen kanssa.