Morgan
Elokuva kertoo yritysmaailmassa työskentelevästä riskikonsultista, jonka pitää päättää laboratorioympäristössä luodun keinotekoisen olennon kohtalosta.
Yritysongelmia ratkova konsultti (Kate Mara) lähetetään syrjäiseen ja salaiseen paikkaan, jossa hänen täytyy tutkia ja arvioida järkyttävää onnettomuutta. Hän saa tietää, että sen aiheutti syyttömältä vaikuttava "ihminen", jolla on sekä lupaava että vaarallinen salaisuus.