Morning Light
Koe inspiroiva tosielämän seikkailu huippumodernin MORNING LIGHT -purjeveneen kannella. Viidellätoista aloittelevalla purjehtijalla on yksi tavoite mielessään — he haluavat mukaan aluksen miehistöön, kilpailemaan maailman arvostetuimpaan purjehduskipailuun, Transpac Yacht Raceen.
Koe vaikuttava ja inspiroiva tosielämän seikkailu huippumodernin MORNING LIGHT -purjeveneen kannella. Viidellätoista aloittelevalla purjehtijalla on yksi tavoite mielessään — he haluavat mukaan aluksen miehistöön, kilpailemaan maailman arvostetuimpaan purjehduskipailuun, Transpac Yacht Raceen. Luvassa on tunteiden vuoristorataa ja fyysisiä haasteita. Kaikki alkaa puolen vuoden intensiivisellä harjoittelulla. Vain yksitoista purjehtijaa pääsee mukaan 3 580 kilometrin pituiselle Transpacin kisamatkalle. Älykkäillä ja lahjakkailla nuorilla on vastassaan kokeneita ammattilaisia ja arvaamaton Tyynimeri. Miehistön nuorten miesten ja naisten välille syntyy vahva side. He todistavat, kuinka omistautumisella, yhteistyöllä ja sinnikkyydellä voi voittaa suurimmatkin vastoinkäymiset.