Mr. Destiny - kohtalo puuttuu peliin
Kuvittele, että yhtenä päivänä villeimmät unelmasi toteutuvat! Juuri niin käy nuoremmalle toimitusjohtajalle, kun hän törmää salaperäiseen muukalaiseen. Larryn tylsästä elämästä tulee heti fantasiaa — valtava kartano, kaunis vaimo, yllin kyllin autoja.
Kuvittele, että yhtenä päivänä yht'äkkiä villeimmät unelmasi toteutuvat! Juuri niin käy nuoremmalle toimitusjohtajalle, Larry Burrowsille (James Belushi), kun hän törmää salaperäiseen muukalaiseen (Michael Caine). Larryn tylsästä elämästä tulee heti fantasiaa — valtava kartano, kaunis vaimo, yllin kyllin autoja. Mutta ennen pitkää hänen uusi elämänsä muuttuu vähemmän kiehtovaksi. Larry huomaa, ettei pelkällä toiveajattelulla pääse takaisin sinne, missä hän oli. Elokuvaa tähdittävät Linda Hamilton sekä koomikko Jon Lovitz, ja se on ihastuttava ryysyistä rikkauksiin kulkeva komedia täynnä maagista viihdettä!