Mumatar
Keski-ikäinen koulusiivooja ja yksinhuoltajaäiti kipuilee, kun hänen ainoa lapsensa muuttaa pois kotoa ja muuttuu supersankariksi saadakseen kiusaajat kiinni.
Keski-ikäinen yksinhuoltajaäiti Sandra kärsii tyhjän pesän syndroomasta ainoan lapsensa lähtiessä yliopistoon. Palatessaan kotiin koulusiivoojatyöstään, hän näkee teinipoikien kiusaavan 11-vuotiasta poikaa. Hän ei pysähtynyt auttamaan ja potee syyllisyyttä tästä. Sitten hän päättää tehdä asiat oikein. Inspiroituneena poikansa tietokonepelin avattarista, hän tekee kotikutoisen puvun ja alkaa paikalliseksi supersankariksi.