Murhat Aix-En-Provencessa
Ylikomisario Anne Giudicelli on vastuussa tutkinnasta Aix-en-Provencessa, jossa selvitetään Saint-Sauveurin katedraalin kryptasta ristiinnaulittuna löydetyn ruumiin kohtaloa. Hän löytää palan vanhaa pergamenttia, joka on kirjoitettu Nostradamus-profetian tyyliin. Anne tajuaa pian, että hän tulee tarvitsemaan siskopuolensa Paulinen apua, vaikka he eivät ole puhuneet kymmeneen vuoteen.