Murhat Strasbourgissa
Julian Mathis, arvostetun Clos-Mathis-viinitarhan nuori perillinen ja tilalle hiljattain palkattu huipputaitava enologi Clara Lemestre isännöivät rikkaille ulkomaisille sijoittajille tarkoitettua Alasace-viinin maistelutilaisuutta, mutta viini ei olekaan vaaleaa vaan vaaleanpunaista. Säiliöstä he löytävät Julianin isän, Ronald Mathisin, ruumiin silmät kiinni liimattuna.