My music story: yoshiki
"Disneyn Musiikkitarinani" on alkuperäismusiikkidokumentti. Vieraana on Yoshiki, "X Japan" -ohjelman vetäjä. Hän on rummuttajana etevä, nopea ja vahva, ja pianolla hän soittaa kauniita sävelmiä. Perehdymme näiden kahden tyylin syntyyn. Hän esittää kaksi Disney-kappaletta ja kertoo suhteestaan musiikkiin. Lopussa nähdään vielä bonusfilmi.
"Disneyn Musiikkitarinani" on alkuperäismusiikkidokumentti. Seuraamme Japania edustavia taiteilijoita oppiaksemme heidän suhteestaan musiikkiin ja heidän musiikkiin kutoutuneista elämäntarinoistaan. Luvassa on upea alkuperäisesitys, jota ei näe missään muualla. Vieraana on Yoshiki, "X Japan" -ohjelman vetäjä, jonka Japani esittelee ylpeänä koko maailmalle. Yoshiki kertoo pitkässä haastattelussa taustastaan, kohtaamisestaan musiikin kanssa sekä omasta tulevaisuudestaan. Hän on rummuttajana etevä, nopea ja vahva, ja pianolla hän soittaa kauniita sävelmiä. Perehdymme näiden kahden vastakkaisen tyylin syntyyn ja selvitämme, onko jokin laulu vaikuttanut häneen syvästi. Hän vastaa kysymyksiin Los Angelesissa sijaitsevasta studiostaan. Hän esittää kaksi Disney-kappaletta, joilla on erityinen paikka hänen sydämessään. Kurkistamme kulissien taakse harjoituksiin muiden muusikoiden kanssa, mitä harvoin näytetään. Näet Yoshikin sitoutumisen musiikkiin ja hienoihin yksityiskohtiin, joita hän luo teoksiinsa. Lopussa nähdään vielä bonusfilmi. Toivottavasti nautit ohjelmasta.