Mystery, Alaska
Koko kaupunki ottaa haasteen vastaan, kun julkisuustempaus tuo New York Rangersin ja koko maan huomion Mysteryyn. Paikallinen joukkue saa elämänsä tilaisuuden pelata Rangersia vastaan!
Suosikkitähdet Russell Crowe (L.A. Confidential, The Insider - sisäpiirissä) ja Burt Reynolds (Striptease, Boogie Nights) nähdään osana vaikuttavaa näyttelijäkaartia omalaatuisen jännittävässä komediassa! Jääkiekkoa rakastava alaskalainen Mysteryn kylä saattaa päällepäin vaikuttaa kylmältä, mutta suljetut ovet kätkevät taakseen kuumia skandaaleja ja sykähdyttäviä salaisuuksia. Paikkakunnalla alkaa tapahtua toden teolla, kun paikallinen kaikenkarvainen amatöörijoukkue hyväksyy haasteen kohdata kaukalossa legendaarinen New York Rangers. Valtakunnan valokeilaan päätyneiden Mysteryn pelaajien on vältettävä kompastumasta omiin metkuihinsa osoittaakseen, että heistä on mestareiksi. Austin Powers -elokuvien ohjaaja Jay Roachin ja Ally McBeal -sarjan luoja David E. Kelleyn ratkiriemukas tarina romantiikasta, intohimosta ja ylivoimapelin pohjimmaisesta merkityksestä!