Nati con la camicia
Amerikkalaisten vakoiluelokuvien hauska parodia, jossa esiintyy tuttu pari, Bud Spencer ja Terence Hill. Rullalautaileva vatsastapuhuja ja vankilasta vapautunut entinen vanki sekoitetaan CIA:n agentteihin, ja heidät vedetään mukaan salaiseen operaation, josta riippuu koko maapallon tulevaisuus.
Amerikkalaisia vakoiluelokuvia parodioivassa komediassa esiintyy kaksikko Terence Hill ja Bud Spencer. Hill esittää rullalautailevaa vatsastapuhujaa ja Spencer on tappeluihin ajautuva, juuri vankilasta vapautunut entinen vanki. Kaksikko tapaa baarissa, joutuu tappeluun ja varastaa vahingossa rekan. Liikennepoliisi sotkee heidät kahteen varkaaseen, mutta he onnistuvat pakenemaan lentokentälle. He yrittävät saada ensimmäiset mahdolliset liput Miamiin, esiintyvät matkustajina ja saavatkin ilmaiset lennot. Vasta silloin he oivaltavat, että heitä luultiin kahdeksi CIA:n huippuagentiksi. He saavat matkalaukun täynnä rahaa, kultaisen auton ja heidät lähetetään peitetehtävään outoina texasilaisina miljonääreinä. Heidän tehtävänään on napata hullu rikollinen nimeltään K1, jonka ilkeänä suunnitelmana on vallata koko maailma ampumalla ilmaan raketti. Raketista lähtee säteilyä, joka poistaa maailmasta kaikki numerot, eikä ilman numeroita ole sivilisaatiota. Monen takaa-ajon, veneillä kisaamisen, ammuskelun ja nyrkkitappelun jälkeen sankarimme onnistuvat lopulta sabotoimaan K1:n suunnitelmat ja pelastamaan maailman.