Never Die Alone
Innokas nuori journalisti näkee gangsterin murhan ja kirjoittaa muistiin tämän gangsterin nousun ja tuhon.
DMX hämmästyttää King Davidina, ovelana ja karismaattisena katujen johtajana, joka palaa kotikentälleen pelastusta etsien, mutta sieltä hän löytää vain julman koston. David Arquette esittää innokasta reportteria, jota huumeiden ja väkivallan kulttuuri viehättää. Tämä on unohtumaton tarina häikäilemättömistä gangstereista ja kylmäverisestä kostosta.