No culpes al karma de lo que te pasa por gilipollas
Sara on nuori nainen, joka syyttää karmaa huonosta onnestaan. Hänellä on vaikeuksia perustamansa sulkaliikkeen kanssa, ja hänelle aiheutuu lisää huolia vanhempiensa avioerosta, poikaystävästä, jota hän ei ole nähnyt vuoteen, sekä siitä tiedosta, että hänen sisarensa on menossa naimisiin Saran lukioihastuksen kanssa.