No Sleep 'til Christmas
Univaikeuksista kärsivät Lizzie ja Billy tajuavat voivansa nukahtaa vain toistensa vieressä. Outo yhteensattuma saattaakin olla merkityksellisempi kuin kumpikaan heistä haluaa myöntää.