Non c'è due senza quattro
Komedia perustuu kaksoisolentoihin, ja parista Bud Spencer ja Terence Hill tuleekin nelikko! Antonio ja Sebastiano ovat hienostuneita miljonäärejä, ja estääkseen oman tappamisensa he palkkaavat kaksi karkeaa kaksoishenkilöä. Tästä seuraa hilpeitä kohtauksia, kun sivistymättömät kaksoisolennot nauttivat hienostuneista aterioista, kauniista autoista ja rikkauksista tappeluiden keskellä.
Komedia perustuu vääriin identiteetteihin. Se on sijoitettu eksoottiseen Rio de Janeiroon, ja sitä vauhdittaa Franco Micalizzin ikoninen musiikki. Bud Spencer ja Terence Hill esittävät kahta rikasta, hienostunutta ja pehmeä-äänistä brasilialaista serkusta, Antonio ja Sebastiano Coimbraa. Serkukset pelkäävät, että heidän kilpailijansa liikemaailmassa tapattaa heidät estääkseen tärkeän sopimuksen allekirjoittamisen. He etsivät itselleen kaksoisolennot, jotka korvaavat heidät viikon ajan miljoonasta dollarista, aina sopimuksen allekirjoittamiseen asti. Ehdonalaisessa oleva saksofonisti Greg ja sijaisnäyttelijä Elliot ovat täydellinen pari esittämään Coimbroja, vaikkakin heidän käytöksensä ja puhetyylinsä jättävät toivomisen varaa. Näistä lähtökohdista syntyy riemukkaita tilanteita, kuten aamiainen loisteliaassa kartanossa, velvollisuuksien täyttämä työpäivä, Sebastianon kloonin ja sivistyneen Olimpian kaikkea muuta kuin platoninen tapaaminen, Antonion kaksoisolennon keskustelu psykologin kanssa sekä nyrkkitappelu, kun kaksoisolennot torjuvat pahisten hyökkäyksen. Greg ja Elliot voittavat palkkamurhaajan, rikollisjoukon ja palkkasoturit. Viimeistä ikimuistoista tappelukohtausta, johon myös miljardööriserkukset osallistuvat, seuraa murhan toimeksiantajan paljastuminen! Elokuvan päätteeksi kaksoisolennot lähtevät taskut täynnä rahaa ja Antonio ja Sebastiano Coimbra päättävät muuttaa elämäntyyliään Gregin ja Elliotin innoittamina.