Notorious
Elokuva kertoo Christopher "The Notorious B.I.G." Wallacesta, joka ponnisti Brooklynin kaduilta yhdeksi kaikkien aikojen vaikutusvaltaisimmista hip hop -artisteista.
Elokuva kertoo Christopher "The Notorious B.I.G." Wallacesta, joka ponnisti Brooklynin karuilta kaduilta hip hop -legendaksi. Elokuva tutustuu miehen salaperäiseen imagoon yksitoista vuotta hänen kuolemansa jälkeen paljastaen lahjakkaan ja päättäväisen nuoren miehen kivikkoisen ja aivan liian lyhyeksi jääneen uran. Matkan varrelle mahtuu kaupunkielämää summaavia suorasukaisia sanoituksia ja vivahteikkaita rytmejä, jotka edustavat kokonaisen sukupolven karua todellisuutta ja unelmia jostakin suuremmasta.