Nuija, nuijempi ja täysnuija
Larry, Curly ja Moe jätettiin nunnan etuovelle, ja he varttuvat ärsyttäen, hassutellen, huudellen ja luupäämäisesti uskomattomiin vaikeuksiin joutuen. The Three Stoogees päättää pelastaa lapsuudenkotinsa ja saattaa joutua keskelle outoa murhakuviota.
The Three Stoogeesilla (Moe, Larry, Curly) on tehtävä. Heidät jätettiin nunnien pyörittämään orpokotiin. Nuori kolmikko varttuu ärsyttäen, hassutellen, huudellen ja vaikeuksiin joutuen. Nyt vuosia myöhemmin, kun orpokoti on ollut pakko sulkea, The Three Stoogees päättää ottaa hassuksi tehtäväkseen orpokodin pelastamisen. Tästä seuraa ratkiriemukasta sekasortoa.