Nynnyjen kosto II
Lambda Lambda Lambda -veljeskunnan pojat joutuvat kokemaan lisää noloja tilanteita, joita aiheuttavat Alpha Betan pojat Floridan Fort Lauderdalen veljeskuntatapaamisessa.
Tässä Nörttien koston jatko-osassa norttiveljeskunnan Lambda Lambda Lambdan pojat lähtevät Ft. Lauderdaleen vuosittaiseen veljeskuntien konferenssiin, jossa heidän on taas voitettava urheilulliset vihollisveljeskuntansa pojat, Alphat. Samalla he yrittävät parantaa keskustelutaitojaan nättien tyttöjen kanssa. Koko jengi on taas täällä: Louis (Robert Carradine), Booger (Curtis Armstrong), Lamar (Larry B. Scott), Poindexter (Timothy Bushfield) ja Gilbert (Anthony Edwards).