OCEANS
Matka ihmemaan syvyyksiin on täynnä arvoituksellisuutta, kauneutta ja voimaa. Elokuvan kertojana toimii Pierce Brosnan, ja se on upea tarina ainutlaatuisista merenalaisista olennoista. Ennennäkemätön katsaus vaikeasti tavoitettavien syvänmeren olentojen elämään niiden omien silmien kautta. Uskomaton huipputason kuvaus salpaa hengen, kun vaelletaan valaiden rinnalla, uidaan valkohain seurassa ja kisataan leikkivien delfiinien kanssa.