Ocho Apellidos Vascos
Rafa on rikkaan sevillalaisperheen poika, joka tapaa kauniin baskitytön Sevillan markkinoilla. Poika rakastuu häneen korviaan myöten ja tajuaa kotikaupunkiinsa palatessaan, että hänen pitää matkustaa pohjoiseen saadakseen hänet takaisin.