Veteen piirretty viiva
Toisen maailmansodan alku lähestyy, ja ryhmästä amerikkalaissotilaita tulee läheisiä taistelutovereita, kun he kohtaavat rajua japanilaisvastarintaa yhdessä sodan barbaarisimmista taisteluista Guadalcanan saarella.