Operaatio: Luvaton
Maddy, Gus ja Austin ovat kolme lasta, joilla on salainen tehtävä! He ovat läheisiä ystäviä, joista jokaisella on erityistaito: yksi on mestarivuorikiipeilijä, toinen tietokonenero ja kolmas mekaniikan taitaja, joka erikoistuu karting-autoihin.
Maddy, Gus ja Austin ovat kolme lasta, joilla on salainen tehtävä! He ovat läheisiä ystäviä, joista jokaisella on erityistaito: yksi on mestarivuorikiipeilijä, toinen tietokonenero ja kolmas mekaniikan taitaja, joka erikoistuu nopeisiin karting-autoihin. Heidän haasteensa: avata huipputekninen pankkiholvi ja toteuttaa suurin ryöstö, jota heidän luokkansa on koskaan nähnyt! Heillä on pomminvarma suunnitelma, mutta he eivät ole edes tarpeeksi vanhoja rattiin!