Ostwind 2
Kesäloma alkaa, ja Mika on innoissaan nähdessään vihdoin Ostwindin taas, mutta sitten hän huomaa oudot haavat Ostwindin vatsassa, joita kukaan ei osaa selittää. Asiaa pahentaa se, että Kaltenbachin talli on vararikossa!
Kesäloma alkaa, ja Mika on innoissaan nähdessään vihdoin Ostwindin taas, mutta sitten hän huomaa oudot haavat Ostwindin vatsassa, joita kukaan ei osaa selittää. Asiaa pahentaa se, että Kaltenbachin talli on vararikossa! Raskain sydämin Mika päättää osallistua kilpailuun, jossa on luvassa suuri käteispalkinto. Ostwind tuntuu kuitenkin olevan hermostunut harjoitellessa ja jopa karkaa Mikalta. Mika seuraa mustaa oria syvälle metsään, missä häntä odottaa yllätys: lumoava valkoinen tamma ilmestyy tiheiköstä, ja hevoset tanssivat viehkeästi yhdessä. Yhtäkkiä poika nimeltä Milan ilmestyy ja kertoo Mikalle tamman karanneen häneltä. Hän sanoo voivansa auttaa Mikaa voittamaan kilpailun, mutta mitä Milaniin oikeastaan liittyy? Saako Mika Ostwindin taas keskittymään voittaakseen kilpailun ja pelastaakseen tallin ajoissa?