OSTWIND - Aris Ankunft
Selkkaus koettelee Mikan ja Ostwindin välistä suhdetta. Samaan aikaan Mikan isoäiti, Sam ja herra Kaan kamppailevat pitääkseen Kaltenbachin tallit toiminnassa kunnianhimoisen ja näennäisen mukavan Isabellin avulla. Sitten Fanny kutsuu Kaltenbachiin herkästi innostuvan ja piikittelevän Arin, mikä aiheuttaa paljon porua. Ari kiinnostuu heti Ostwindistä, ja hänellä tuntuu olevan erityinen side kuuluisaan oriin. Olisivatko Ostwind ja Mika löytäneet toisen sielunkumppanin Kaltenbachissa? Ja onnistuuko Ari suojelemaan Ostwindiä, kun vastassa on häikäilemätön hevosten valmentaja Thordur Thorvaldsen?