Päätään pidempi
Luvassa on riehakasta naurua, kun aina yhtä hauska Danny DeVito yhdistää voimansa lahjakkaan ohjaaja Penny Marshallin kanssa eloisassa viiden tähden komediassa. DeVito näyttelee kovan onnen koettelemaa liikemiestä, joka ottaa epätoivoisena vastaan ainoan hänelle tarjotun työn Yhdysvaltain armeijan opettajana. Hänen tehtävänsä on auttaa hulivililaumaa suoriutumaan peruskoulutuksesta. Yllättävä uusi opettaja ja hänen altavastaajista koostuva luokkansa inspiroivat toisiaan mitä hienoimpiin saavutuksiin.