Pahan voima
Brian DePalman kammottavassa kauhutrillerissä alkaa monimutkainen mielenhallinnan peli, kun valtion agentin (Kirk Douglas) poika (Andrew Stevens) kidnapataan, koska hänellä on psykokineettisiä kykyjä. Isä haluaa epätoivoisesti löytää poikansa ja palkkaa apuun tytön (Amy Irving), jolla on samanlaisia psyykkisiä kykyjä. Hän paljastaa pian, että poika on salaisessa Yhdysvaltain virastossa, jossa häntä käytetään vaarallisissa mielenkokeissa ja jossa hänet ohjelmoidaan eliminaatiota varten.