Pahuksen katti
Valmistaudu karvaisen hauskaan komediaan, jonka pääosissa loistavat Christina Ricci ja Doug E. Doug! 16-vuotias Patti Randall löytää johtolangan sieppaukseen D. C.-kissansa kaulapannasta, ja yhtäkkiä hänen kotikaupunkinsa on kuin paraskin rikollisuuden pesä! Hän alkaa ratkaista arvoitusta yhdessä keltanokka FBI-agentti Kelson kanssa... ja niin nämä amatöörietsivät kirmaavat kissan perässä odottamattomiin yllätyksiin. Kissa vieköön mikä seikkailu!